Typiskt.

Jaha, den här dagen började ju bra. Försov mig. Vaknade... nyss? Och slutar skolan om en timma. Fy vad arg jag blir när jag gör så här. Börjar fundera på om jag ska köpa en ny säng. En hård och oskön. För mycket är ju trotsallt sängens fel (och inte är det mitt fel, bra Janna. Skyll på sängen), Den är för skön! Antar att det är många av er som känner igen er?

Idag SKA jag plugga matte. Jag måste. Kan inte någon som är assmart i matematik dela med sig lite? Jag är verkligen urkass. Så därför försöker jag undvika den. Men, det har verkligen inte funkat. Fick gå sommarskola i somras, i tre freaking veckor! Astråkigt. Men å andra sidan så fick jag ju skylla mig själv. Från och med nu ska jag tycka att matte är askul. Wiho!

Nu ska jag försöka ragga upp någon som vill gå på stan. För mina money kommer idag! Tjiho.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback