We belong together

Tjoho .
 Håller på att somna. Så är läget just nu.
Var i köket hela dagen idag och fick veta att vi måste välja vad vi ska ha för inriktning till 2an och 3an om ca: två veckor. Vi ska också välja induviduella val. Vet redan att jag ska gå kök, och INTE hotell. Men de individuella valen är jag fortfarande osäker på. I tvåan kan man välja Trafikantutbildning (50 poäng, man får bara välja 150 per år). Då läser man alla teorikurser som man läser när man ska ta körkortet. Känns sjukt värt. Då är de bara det praktiska man behöver betala. Annars äre free.
     Annars var det första jag fick höra när vi fick informationen "Janna, ska du inte välja Restaurangsstyckning?". På skämt åsido. Hoppas jag. Det ska jag verkligen inte välja. Kanske om jag får en miljon.
Skar mig också idag. Inklusive tre stycken till. Fast, jag skar mig på värmeskåpet. Hur klantigt är inte det? Fast då kanske jag är skickligare med kniven än de andra. Mohaha. Fast passa mig för värmeskåp ska jag nog göra i framtiden.

Imorgon blir det chillbanan tror jag. Fast egentligen har jag typ 500 läxor. Bl.a. Ett argumenterande tal. Som vi ska läsa upp för klassen. Väldigt kul.. Jag som typ har världens fobi för att prata inför folk. Haha, det låter som om jag har tusentals fobier. That's me folks! Tjejen med fobierna.

Nej, nu ska jag äga alle i mario.

Puss på er!

Föresten så ska jag köpa gymkort på simhallen. Wiho! Det betyder; Jag får hänga och träffa Alva mer. Förhoppningsvis. Känner att jag måste ta igen lite förlorad tid med henne. Speciellt innan hon dissar och flyttar till Costa Rica i ett jävla år. Jag lovar Alva, jag ska ta studenten igen, bara för din skull! Ska komma med vitkepsen och allt. Hihi.

Postat av: stina

neej man får ju ändå betala för teorin! ;p

2009-01-21 @ 13:14:39
Postat av: alva

perfa janna!! :D

2009-01-21 @ 13:40:31
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback