yesyes

Åh, vilken härlig dag! Måste jag erkänna. Först Paradisbadet med Stina m.fl. Där vi förmodligen var värre än småbarnen när det gällde att åka i kanorna. Fick dock några blåmärken. Sen såg jag på Alexanders innebandymatch, då de vann mot GUIF. Måste kännas underbart! Modo vann också mot Södertälje med 7-2. WONDERFUL! Dom klättrar. Oj så de klättrar! Och vad är det jag har sagt? Underbara dag. Snart blir det tacos också. Som jag har svultit för att få njuta av den underbara maträtten. Mycket underbart i denna text. Inte sant? Hö hö.

Nu ska jag chilla vidare, och ikväll kanske det blir Umeåspelet hos Ado.

Puss på er allihop!

Postat av: stina

haha! ja det var en underbar dag =D

När jag blundar känns det som att jag åker rutchkana..

2009-01-10 @ 23:43:40

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback