Det snurrar i min skalle, rejält.

Ja,ni... Trästock. Festivalen jag aldrig kommer glömma. Jag kan inte säga annat än att jag förstörde helgen för mig själv och en del andra. Men vi hade roligt ändå... Trots en del händelser. Tyvärr såg jag bara ca fem minuter av både Maggio och Florence... Var jag var... Vet jag inte ens själv. Kanske i Luletältet? No idea!
Det jag har lärt mig är i alla fall att man inte blir ostraffad av tre dagars fylla. Direkt när jag kom hem fick jag halsfluss. Älska... Så nu käkar jag piller. Inte lika kul.

Just nu är jag hos min syster i sundsvall. Otroligt skönt. Även om hennes dotter driver mig till... Vansinne. Men vilka femåringar gör inte det? Jag + Barn =.... död.

Nu ska jag kanske ta någonting att äta.
Puss.

Postat av: beccaa

saknar dig vännen! :( kan du komma hem!

2009-07-26 @ 14:56:20
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: mosan

sv: jaaaaa sjukt!!!

2009-07-27 @ 14:06:36

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback