Honest, this breaks my heart.

Som föregående inlägget, Jobbet idag var slitsamt. Man blir verkligen trött av alla människor som pratar och går omkring. Det är påfrestande för kroppen! Det känner jag verkligen i mina fötter. Och i hjärnan. Huvva... En annorlunda händelse var idag, en tjej och hennes kompis som gick in i en provhytt. Efter ett tag hörde jag ett snyftande. Sen började hon storgråta! Och jag stod kvar på min plats som ett frågetecken... Men det verkade vara ett kärleksproblem. Stackare!

Ikväll, då SKA jag och stina sola! Det har jag bestämt. För jag ska bli asbrun. Iknow, det är lite fusk med solarium, men wtf? I don't care, for now :D Haha,skulle verkligen inte förvåna mig om någon kommenterar någonting så idiotiskt som "VILL DU HA CANCER ELLEEE?". Och ja. Klart jag vill...? : p Stör mig så innerligt på människor som kommenterar saker dom inte har någonting att göra med. Huvva!

Idag efter jobbet åkte jag, idiot 1 och idiot 2 till strömpilen för att shoppa. Hm, vänta nu. Kanske bli utskälld för att man är dum i huvudet istället? Det låter bättre. Jag kom i alla fall hem med en bh och en randig tight tröja. Var väl okej. Hittade en massa andra gosaker på H&M. Men varför jag inte köpte dom sakerna får ni fråga mina snälla föräldrar! pft..

För övrigt så har min syster fått en polisanmälan! JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback