I need you more then you need me.

Har precis kommit hem från Citysol där jag solade (ganska självklart egentligen, men...) ett tag. Jo, och lite brunare har man väl blivit, men jag får dra dit någon fler gång. 
Igår gjorde jag verkligen ingenting, låg i sängen och tittade på film. Men det var ganska skönt det också! Någonting som verkligen inte är skönt är att jag har fått 10000 olika virus på min dator. Buhu... Kan inte ens använda mozilla längre, så nu har jag google chrome. Men det duger det med! 

Nu ska jag nog fixa mig lite innan jag drar för att träffa Rebecca. NI får ha det superbra, och glöm inte att ställa frågor. Come on. Det skulle vara suuupernice :) 

PUSS!


snaaart

Postat av: becca

yeah, vi måste ses idag innan jag drar :(

2009-07-05 @ 17:02:30
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: J

Hej , vill du träffa mig? generad gubbe

2009-07-06 @ 00:01:38
Postat av: :D

är ditt sexliv bra?

2009-07-06 @ 10:30:11

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback