Strawberry swing

Ännu en dag på sommarjobbet avklarat! Great! Det gick sjukt segt idag kan jag lova... Märker att jag även måste köpa nya skor, mina är ju som ett helvete. Buhu, poor my little feets.
Ikväll kommer Alexander hem, och de har anordnat en fest för Alva, tror jag : p Vet dock inte om jag orkar komma. Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon. Sen är det Torsdag, och efter det, helg, sen jobbar jag två ynka dagar till, SEN höörni, är det TRÄSTOCK! Gissa om jag taggar?! Hoppas dock att jag får plats i någons tält... : p höhö. Jag tycker faktiskt att det kommer hyfsade artister dit... Vad tycker ni? Ska ni dit? Jag tycker gratis är GOTT.

Måste bara skriva, till er som kommenterade mitt hår. När jag, JANNA, gör dessa gubbar ":p , ;p" Betyder inte det let's GOO, eller någonting glatt. Hårfärgen blev jag så missnöjd över att jag färgade om det direkt. Så nej, det är verkligen ingenting jag vill ha igen. Tack för mig!



Gamla goaste Tissla och jag! PUSS


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback