Svar på frågor

hur kan du vara så snygg? Jadu Rebecca, man blir ju som man umgås! taggar du att börja jobba? Haha, jag gjorde. Men nu ångrar jag att jag taggade. brukar du festa ofta? Nej, inte alls faktiskt.  Vilken är din favoritfärg? Jag vet inte... Grönt, blått.. Alla färger är fina! Vilken färg tycker du att du passar bäst i? Jag vet faktiskt inte... Grått? Är du nöjd med ditt utseénde? Ibland, ibland inte. Det beror helt på vilket humör jag är på! Taggad på sommarn? Nja, eller jo. Ganska! Hur ofta brukar du städa ditt rum? Haha, jadu... Om vi säger så här, titta under sängen (om du kan pga. alla dammråttor). har du hittat min jacka? ;)  Nej stina... :(  Är du rädd för spindlar? Typ asjätterädd, ja. Vad är ditt bästa minne? Jag vet inte... Kanske när jag och Alexander träffades? Vad är ditt värsta minne? Tror det är hela året i femte klass, pga. All utfrysning osv. Tycker du om att fiska? I löööv fish! Men inte att ta i dom! gillaruu..mig? Klart stina! Äre kul att mobbas? Vilken hemsk fråga... Haha. Men ja, när jag är på mobbarhumör, men det är bara på vissa kompisar ;)  tacos eller kinamat? Dum fråga! TACOS godis eller glass? Gaah... Godis tror jag.. Hår eller ögon? (på boyss alltså) Hm... Ögonen tror jag, fast det beror på. trög eller smart? Haha, det kan faktiskt vara ganska kul om någon är lite trög, men inte för mycket heller. En übersmart person är inte heller så rolig. hund eller katt? Hund!  Cykel eller buss? Cykel! hallon eller jordgubb? Jordgubb! Gillar inte kärnorna i hallonen... jag är bäst? Sure Stiniis. Vad är dina planer i sommar? Mina planer i sommar är jobben, men också Trästock i skellefteå! Hur träffades du och din kille? Vi har gick i samma klass jättelänge, men började träffa och snacka med varandra efter valborg 08.  Favorit plagget i garderoben? Gah, typ mina leggings? Eller mina svarta tighta kjolar som man kan ha till ALLT.  Och den klassiska frågan: är du oskuld? Inte det!

Då var det avklarat... Fortsätt fråga!!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback