Swedish idiot!

Hej sötnosar!

Har precis kommit hem från jobbet... Satan så mycket folk det var idag! Trodde seriöst att jag skulle bli galen... Fötterna gjorde ont, jag var trött som en apa som ramlat på 50 000 bananskal, och less på allt surr omkring mig. Det är en sak jag inte förstår, och det är REA. Bara för att någonting har blivit billigare, är det okej att bara kasta omkring det då? Gah, vad hände med människorna?
Jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb..... Fast tur är det att mina arbetskamrater är trevliga och roliga! Annars skulle jag nog aldrig ta mig upp ur sängen, vilket jag knappt gör ändå... hehe.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, och tagga inför imorgon... Alexander kommer ju hem! Saknar honom übermycket... Även fast han bara varit borta i ungefär en vecka. Buhu!

Nu, ska jag nog ta en dusch. Känner mig som världens svettbomb, (kan bero på att någon i min familj också påpekade att jag luktade bajs :( JAG GILLAR SMUTS!!!!!! Haha... )

PUSS



Så här ser jag ungefär ut när jag pratar med kunderna på H&M... Not

FRÅGAFRÅGFRÅGA!!!

Har även märkt att besökarna har blivit fler, och kommentarerna! Otroligt roligt :) Kommentera mera!

Postat av: Törmä

sv: Ja, blir alltid less när jag hör bilen svänga upp på uppfarten... ensam hemma is the shit (Y)

2009-07-06 @ 17:54:54
URL: http://toerme.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback