Welcome to crystal lake

Tjena alla fans...
Jag lever. Trott eller ej! Och jag kommer hem imorgon. Coolt.
Igår såg vi på Fredag den 13e. Och jag höll på att dö. Kunde nästan inte sova någonting på hela natten pga. Filmen. Var helt säker på att Jason skulle skjuta en pil i huvudet på mig... Men som tur var hände ingenting. Frågan är VARFÖR jag ens tittar på skräckfilmer när jag VET att jag inte tycker om dom. Jag är allt bra konstig jag.
Annars så stökar vi på här nere. Det renoveras hit, dit och fram och tillbaka. Det jag har hunnit med idag är att måla tre stycken ramar. Väldigt duktigt av mig.

Jag har fått LÖN! Helt otroligt. Dock så har de dragit skattgrejs av den även fast de inte skulle gjort det. Dock bara 500 kronor. Men I need them! Jävla... Skattgubbar och tanter. Fast ändå är jag så himla nöjd med att jag faktiskt har pengar för en gångsskull. Jag är bara rädd att jag kommer shoppa upp dom på direkten. Då blir jag ledsen.

Måste bara svara på en fråga jag fick.
Är ditt sexliv bra? Hahaha, alltså. Underbart. Vilken fin kommentar! Tyvärr, lilla du. Så tänker inte jag svara på det, eftersom du verkligen inte har någonting med det att göra. Men kommentaren, gjorde fan min dag. Wonderful.

Nu ska jag chilla vidare.

PUSS

Måste även tacka Moa, som verkligen visat vilken vän hon är. I alla situationer. Du är guld värd!

Postat av: moen

jannapanna, jag blev verkligen rörd där i slutet av ditt inlägg!! Jag ska verkligen säga detsamma, du har ställt upp för mig så otroligt mycket!! Tack!

2009-07-30 @ 21:00:41

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback