Blä

Jag saknar Alexander jättemycket. Och han åkte vid femtiden. Hur ska jag klara mig i en hel vecka, om inte mer? Buhu... Och inte taggar jag att jobba i tre veckor heller. Jag vill ha sommarlov och mysa med mina käresta! Inte plocka upp efter retards som inte fattar var man hänger tillbaka kläder (vet att jag nyss var astaggad på att jobba, men så är icket läget längre). Jag vill åka till Lillholm och vara med Anderssons och bara leva livet. Orkar inte vara här med alla idioter. Seriöst, inte för att vara negativ med flit eller något, men hela jävla stan är retards. Hatar alla. Jag ska bli eremit. Tycker jag låter som en bra idé. Då kan man inte bli sårad heller. Vill också påminna om att jag önskar att jag aldrig åkte iväg till stugan. Det förstörde allt.

Fortsätt ställa frågor btw.




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback