If you’d feel like I feel And if you’d know what I know

Ja, gårdagen blev ju som den blev. Hade taggat till igårkväll i flera veckor. Det slutade tyvärr med en stor besvikelse och ännu ett jävla sms från en person jag verkligen inte tål. Hands off dude! Eller dude? Äckel passar bättre.
Morgonen blev inte bättre den heller. Började med ett bråk och världens gråt. Hur fan ska jag göra? Allt känns bara piss just nu och det verkar som att alla förstår fel, medan vissa inte förstår alls. Blir det bättre av att vädret suger och det inte finns någonting att göra? Skulle inte tro det.
En del säger att jag är way too svartsjuk, men denna gång är inte det fallet. Jag är kär, och vill ha min kärlek för mig själv. Klart som fan att jag blir ledsen när detta händer. Men du förstår inte det, du är bara glad för att någon tycker om dig så mycket.

Jag blir fan galen. Orkar inte med någonting längre. Inte nu. Vill dra iväg för ett tag. Kanske ska lämna mobilen hemma och bara vara sig själv för ett tag? Ett långt tag...
Jag är så ledsen, förbannad och trött. Varför ska allt hända mig? Och alltid är det när det känns som bäst. Livet är så fucking orättvist.

Hejdå.

Jag älskar dig.

Postat av: Moa

Jag antar att det handlar om vad vi snackade om igår? Hoppas det löser sig Janna, du vet att jag lyssnar gärna om det är något!

2009-06-11 @ 17:26:52
Postat av: Linda

Kom ner och häls på vetja! Kom bort från allt ett tag och ta en semester i Stöde! Till veckan jobbar jag må-ons sen är jag ledig! Bara att boka in och hoppa på första bästa buss! Kan behöva någon att plocka ögonbryn på = ) Kram / Linda

2009-06-12 @ 12:16:50
Postat av: alva

Du kan prata med mig med janna, och om det är något jag kan göra så hjälper jag dig gärna. Ring bara.

2009-06-13 @ 13:16:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback