kanske fanns ingen ärlig chans för oss, men jag ser det inte så

R.I.P Michael! Hoppas du har det bra där uppe!


Jag sitter och taggar jävel på att jag ska få åka iväg till Södervik (?) Och festa jäkel. Kommer bli underbart. Är där hela helgen, så.. See YOU.

Fortsätt att frååga nurå. Come on. Ni har ju typ världens chans att fråga typ vad som helst.

Postat av: DNAXXX

Vilken är din favoritfärg?

Vilken färg tycker du att du passar bäst i?

Är du nöjd med ditt utseénde?

Taggad på sommarn?

Hur ofta brukar du städa ditt rum?

har du hittat min jacka? ;)

Är du rädd för spindlar?

Vad är ditt bästa minne?

Vad är ditt värsta minne?

Tycker du om att fiska?

gillaruu..mig?

Äre kul att mobbas?



ANTINGEN ELLER:

tacos eller kinamat?

godis eller glass?

Hår eller ögon? (på boyss alltså)

trög eller smart?

hund eller katt?

Cykel eller buss?

hallon eller jordgubb?

jag är bäst?



SÅÅ! nu har jag varit snäll och duktig! och du måste svara bra på ALLA:)



2009-06-26 @ 13:06:07
Postat av: DNAXXX

Vilken är din favoritfärg?

Vilken färg tycker du att du passar bäst i?

Är du nöjd med ditt utseénde?

Taggad på sommarn?

Hur ofta brukar du städa ditt rum?

har du hittat min jacka? ;)

Är du rädd för spindlar?

Vad är ditt bästa minne?

Vad är ditt värsta minne?

Tycker du om att fiska?

gillaruu..mig?

Äre kul att mobbas?



ANTINGEN ELLER:

tacos eller kinamat?

godis eller glass?

Hår eller ögon? (på boyss alltså)

trög eller smart?

hund eller katt?

Cykel eller buss?

hallon eller jordgubb?

jag är bäst?



SÅÅ! nu har jag varit snäll och duktig! och du måste svara bra på ALLA:)



2009-06-26 @ 13:06:46
Postat av: becca

hur kan du vara så snygg?

taggar du att börja jobba?

brukar du festa ofta?

2009-06-26 @ 13:59:14
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback