Vad vill du? Men kom då?

Hm, oj. Vad jag är aktiv på min blogg... Men, känns inte som om jag egentligen har någonting vettigt att skriva. Kanske att det är skolavslutning imorgon och studenten (Har försökt inbilla mig att det är jag som äntligen ska få slippa skolan, men icket... Dock bara två år kvar hörrni! Förväntar mig en stor gratulation) för vissa. Ska smita iväg ett tag från avslutningen för att gratta Alexanders bror Jonatan. Blir så otroligt taggad på att sluta skolan och få ta det lugnt nästan hela sommaren. Wiho. Sommarlov, here I come. Typ.
Har även ca. 700 bilder från bulgarien som jag hade tänkt kolla igenom och lägga ut på bloggen.. Kanske inte allihopa dock : p
Nu orkar jag inte skriva mer. Fråga någonting vettja. För jag har verkligen DÖtrist.

Pösss...

Yeah, LOKA




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback