Våra problem, vi rymmer från dem, vi springer fort, det fortaste vi kan Våra problem, dem är snabbare än någonsin, kan inte längre fly bort från dem.

Medan alla andra förmodligen sitter hemma och spelar The sims 3 så sitter jag hemma och nöter på 2an. Men, det duger också vet ni!

Annars, vad händer då? Ja nii... Jag har typ inte gått ut från huset och träffat mina vänner på ca: tre dagar. Jag tror att jag börjar bli världens eremit... eller? Skulle verkligen inte förvåna mig. För jag har inget liiiiv.



Jag förstår inte hur du tänker. Vi har knappt mat på bordet. Är ditt beroende mer värt än att vi ska klara oss? Och skyll inte på att det är en sjukdom. Det är dina förbannade val! Klart jag kan välja att supa ner mig varje jävla kväll jag också, men gör jag det? Du har gjort mitt och de andras liv förjävliga, märker du inte det? Det är ditt fel att alla inte orkar längre, det är dit förbannade FEL.

Postat av: becca

vännen, vi tar och och träffas och snackar imorgon? :)

2009-06-17 @ 01:04:43
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback