I looked at you like the stars that shined

Tjoho!
Har verkligen inte orkat skriva någonting eftersom jag kom hem så sent igår. Lovet har i alla fall tillbringats med Alexander och hans underbara familj! Vi var i deras stuga och hade det jättemysigt. Väldigt trevligt sällskap! Innan vi åkte hem stannade vi i skellefteå för att shoppa lite, men mest för att titta på hockey. Tur för mig och Moa att Skellefteå vann, annars hade det varit väldigt sura miner i bussen på väg hem. Köpte i alla fall ett par råsnygga solglajjor (TACK MOA) från glitter. Surade också ganska mycket pga. ett par skor som var lite för dyra. Let it go Janna...

Har precis kommit hem från sjukhuset där jag gjort pricktest. Tur för mig så var jag inte allergisk mot någonting! Vilket känns underbart. För snart kommer det hem två söta katter. Wiho.
Nu ska jag fortsätta packa ner mitt liv, eftersom vi ska flytta.

Puss!



Min bikini har kommit!

Postat av: Moa

solglasögonen passade råbra på dig Janna :D skitsnygga!



Hur var bikinik förresten, var den snygg i verkligheten också :D?

2009-03-09 @ 18:13:02
URL: http://moq.blogg.se/
Postat av: alva

jag vill se allt! Glajjerna, bikinin och katterna irl! När går flyttlasset förresten? :)

2009-03-10 @ 08:33:46
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback