I'm a believer

Dagens drygaste: Stå i högklackat från halv nio till 14.30

Dagens roligaste: Malins teori om att kossor har fyra magar. På utsidan.

Dagens klädsel: Världens fulaste långkjola och skjortan.

Dagens underbara: Vädret. Känner mig lagomt vårig och glad.

Dagens depp: Fick nyss ett mail från någon reklamgrej där det stod "gå ner i vikt Janna".

--------------------------------

Jag hatar att bli lämnad ensam pga. Andra. Känner mig alltid så himla ful, tråkig och dryg. För det måste ju vara någon anledning till att det händer. Eller hur? gah.
Och vad ska man göra när man ser hur ledsen och arg en person är, som man egentligen inte känner? För bryr mig gör jag ju. Jag kan väl hålla med om att jag är en sådan person som älskar att få folk att skratta och vara glada. Även om jag själv mår så jävla dåligt.

Ikväll blir det övernattning hos Rebecca. Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback