inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt men det skälvde när du rörde vid mig

Har alldeles nyss kommit hem från Östra, där några av 3orna gjort en musikal om Peter Pan. Den var jättebra! Alla var verkligen begåvade. Om ni inte sett den så gör det! Garanterat skratt.

Nu ska jag försöka läsa ut min engelskabok och plugga lite i näringslära. Efter utvecklingssamtalet igår så kom jag på någonting jättebra. Det är bara för mig själv jag förstör om jag inte är närvarande på lektionerna, eller skiter i läxorna. Visst, det kan kännas förjävligt när man väl ska göra dem. Men tänk så skönt det är när man är klar. Vill verkligen försöka komma på fötterna igen när det gäller skolan. Har varit i en rejäl svacka nu på sista tiden och jag tycker att det behövs en förändring. Jag vet att jag har sagt detta så himla många gånger, men nu känns det som om jag verkligen verkligen menar det. Jag vill så jävla gärna!

Vi får höras mer imorgon tycker jag!
Ciao!!



Den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet' och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

Postat av: Johanna

Kärlek till LarsW!! :)

2009-03-17 @ 22:18:22
URL: http://johannarova.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback