Second life replay

Känns som om jag har kommit i en litenliten bloggsvacka. Känner mig helt oinspirerad och vet inte vad jag ska skriva. Kan i alla fall berätta om igår. För den som bryr sig.

Kvällen började hos Frida med en liten förfest. Senare drog vi äntligen ner till centrum för att tagga vidare. För en stund så fick jag leka langare åt Alf. Första bandet var Tiger Lou, de var grymma! Senare tittade vi lite på Erik hassle men gick för att se Soundtrack of our lifes. De var otroligt bra! Hade dock aldrig hört talas om dem förut.
The Hives. Fick vi stå och vänta på i hela 45 minuter. Men det var det så otroligt jävla värt! Har aldrig svettats, skrikigt, skrattat så mycket på en och samma gång. Fick dock gå längst bak på slutet eftersom jag blev alldeles svimfärdig.  Kvällen var underbar, och det var mycket pga. Människorna jag var med. TACK!


Postat av: Jessica

bloggabloggabloggabloggabloggablogga.... you must blogg! Å de med basta!

2009-03-31 @ 11:50:33
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback