du tror att du är för fin, men alla vet att du är för ful

Jag är så jävla besviken på mig själv. Trodde verkligen jag kunde bättre. Fick tillbaka NP engelska proven, och fick bara G. Jag brukar vanligtvis få Vg. Peppad? Och nej, jag skiter i om jag "i alla fall gjorde mitt bästa". Allt och alla kan åka långt åt satan just nu. Tack.
Känns som om jag är i en period där alla är svikare, idioter och äckliga. Kan någon ställa sig bredvid mig så jag kan få dra på en fet jävla smäll? Alla gör någonting utan att säga till mig först, eller inte alls. Fuck you alla jävla efterblivna idioter. Inte konstigt att man blir dum av att tillbringa så mycket tid med er. Gaah... Så jävla... Äckliga. Allihop.

Nu ska jag iväg på middag. Det blir nog trevligt.
Hej fett. Varsågod och sätt dig på min mage.

Postat av: stina

Men jaanna.slluta :( Kom så får du slå mig!

2009-05-14 @ 17:54:32
Postat av: beccis

men lilla vännen, hur äre?

2009-05-14 @ 18:14:27
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tjo gumman! Inget blir bättre för att man tar på sig offerkoftan och offertofflorna. Va positiv så blir det positivt! Puss på dig!

2009-05-14 @ 18:49:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback