fucking skrivare, fucking... fuck?

Kan inte förstå att det är imorgon jag sitter på flyget till sunny. Känns otroligt nice! Dock så har jag en sak som jag hoppas blir bra där borta... hehe : p Har också problem med packningen, blir helt jäkla galen. Kan man inte bara få ta med sig hur mycket som helst? Man vet ju aldrig vad man behöver...
Efter skolan ska jag på forex och växla kronan mot leva. Hurray.
Just nu sitter jag på en bänk i skolan och är arg. När jag väl är klar med mina uppgifter så kan jag inte lämna in dem! Det är fel på skrivaren, fronter och firstclass. Jävla skitskola.... Missar i alla fall friluftsdagen! Lycka till ni som ska orientera i gammliaskogn.
Jag får se om jag skriver någonting mer innan jag åker, annars... So long suckers! :)


Postat av: johanna

vad äre som ska bli bra där borta?=)

2009-05-25 @ 13:21:24
URL: http://nastan.blogg.se/
Postat av: alva

JANNA!!!!!!!!! LOVA ATT TA TUSEN BILDER!

2009-05-25 @ 14:02:06
Postat av: moooetoe

aaaaaaah jag kan inte fattaaaa, imorgon åker vi!!! :D:D



förresten..jag har feber, huvudvärk osv..KUL!!!!

2009-05-25 @ 18:00:20
Postat av: Emelie

Jag är sjukt avundsjuk på dig alltså, jag får inte plats i resväskan? ;) Hoppas ni får de kul där nere! :D

2009-05-25 @ 21:32:28
URL: http://diamondsofcoal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback