In too deep

Nu, detta är mitt sista inlägg i sverige. Ikväll vid åtta lyfter planet till sunny. Och jag svär, inatt kunde jag verkligen inte somna. Jag var så jäkla nervös, och är fortfarande! Det värsta skulle nog vara om jag typ glömde någonting... But I hope not! Måste snart gå ner och kolla packningen för 24 gången. Vaknade också av att magen pmsade, världens hesaste röst och halsont! Love it!........

Nu ska jag käka någonting. Ha det så regnigt och fint här i sverige! Håll utkik efter vykort ;)
Puss!!! Remember mee

Postat av: alva

hare bästelibäst! och komihåg vad jag sa om kameran! egentligen det enda du behöver ha med dig... PUSSSS!

2009-05-26 @ 14:17:30
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: beccaa

kommer sakna dig! (L)

2009-05-26 @ 15:20:21
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: Systerjessica

Ha det så gott gumman! Ett par sköna flipflops, och ett par mysklänningar/dra på sig och ba va kläder är det man behöver. Allt annat ordnar sig... å så kameran såklart. kram på dig!!

2009-05-26 @ 15:42:57

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback