Kärlek!




Idag har jag och Alexander varit tillsammans i ett underbart år! Jag kan inte fatta att det har gått så snabbt. Vi ska ut och äta ikväll, förmodligen på droskan.. Fast chansen finns ju att jag tittar mer på maten än på honom. I lööv tacos! hihi, Alexander, du är bäst!!
Jag älskar dig!

Annars så gick träningen igår superbra:) Blev riktigtriktigt sugen på att börja... Fast i såfall måste nog kondisen tränas en hel del. Men jag tror jag kan klara det! Woho...
Satt precis och tänkte på hur skönt det skulle vara med sol just nu... Då kom jag på att, Jäklar! Det är bara 20 dagar kvar till Bullis. Fick lite smått panik, eftersom jag inte har någon bikini just nu. Men det ordnar sig säkert... Frågan är om det ordnar sig med flyget... Är nämligen liite småskraj.
Nu ska jag äta.
Puss!!

Postat av: alva

vi styr upp löpträning janna! jag behöver det också!

2009-05-06 @ 21:17:03
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback