What comes around goes around

Hejhopp.
Igår spelade vi ju som sagt en slags fotbollscup i ersäng. Det var 6 lag med, varav 5 var killag. Från början ville alla hem och dö, men senare blev det bättre. Hela dagen slutade dock med att jag slog till en kille på käften. Han betedde sig som en skit och kallade mig saker såsom "fitta" "hora" "kärring". Då fick jag nog och gick fram och frågade vad han hade för fel. Han fortsatte kalla mig saker, och då gav jag honom en örfil. Fick dock en liten smäll tillbaka: p Fattar inte att domaren inte gjorde någonting. Även om det bara var en fotbollsmatch så har man ingen rätt att kalla någon för hora. Men skönt var det i alla fall att vi vann den matchen med 5-1. Alltså, en händelserik dag! Bra köttat flickor!
På kvällen for jag, Rebecca, Alexander och Jesper på bio, där vi såg "män som hatar kvinnor". Den var otroligt rå och läskig (Men det kan bero på att jag hatar såna filmer... Kan överdriva en aning), men ändå bra! Efter bion åkte vi till Simon där det slutade med att alla tittade på Sex and the City. Trevligt!
Nu ska jag kittla becca... Hihi. Vi ska leka med hennes systemkamera ikväll, så bilder kommer!
Puss!

Har btw världens värsta träningsvärk i hela kroppen... Buhu



hahahhaa, ta verkligen inte bilden seriöst : p Så går det när jag har tråkigt...

Postat av: LINN

stolt

2009-05-11 @ 07:33:02
URL: http://mittvarupptaget.blogg.se/
Postat av: alva

yey,bilder!!:D

2009-05-11 @ 12:39:14
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback