Don’t kill the flame, the spark to my aim Please let it burn even though I’m to blame Don’t still my heart, don’t break it apart You’re the spark to my aim so don’t kill the flame

Har för ett tag sedan kommit hem från praktiken. Käkat pizza har jag också gjort. Idag var det chill, för mig i alla fall. Dock så stör jag mig nåt så innerligt på en person där. Men what to do? Fick även vänta i 40 jävla minuter i regnet pga en jävla buss. Det däremot var inte så skoj. Men för att få upp humöret igen så lyssnar jag på älsklingsNikola. Han måste seriöst vara bäst. Jag lovar!
Föresten! Har ni märkt att det är värsta stormen utomhus?! Helt insane : P Kommer snart se våran katt flyga omkring där ute och mjaoa. Haha, fatta hur kul det skulle se ut....
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske fira att jag inte är pank längre? Nej, det får jag göra i helgen på festen!
Wish me goodluck tomorrow!

PUSS

Btw så händer det någonting nice på måndag! Vad det är, får ni se då ;)


Min Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback