Maskrosbarn - Organism 12

Goooodmorning! Eller, för mig i alla fall!
Sitter här vid datorn nyduschad och fresch. Typ. Borde egentligen gå och äta någonting eftersom jag börjar jobba om en timma, men jag har sån jävla trög skalle att jag alltid hamnar vid datorn istället när jag ska göra grejer. Men jag antar att det är för att jag har umgåtts med vissa personer för länge (man blir ju som man umgås!! HÖHÖ). Stina, känn dig INTE skyldig ; )
Imorgon, vet ni. Ska jag ta nöffsprutN. Bara jag som typ taggar? Men som sagt, jag är inte normal. Egentligen är jag asjävlarädd för sprutor. Men erkänn att det är lite spännande? Kanske börjar jag hoppa istället för att gå? Gå i slowmotion istället för att springa? Noone knows!
Nu: Kläder och mat.
Måste även tillägga att jag känner på mig, att det kommer bli en bra dag idag. Känns SKÖNT!

PUSS



Vet, het :P

Postat av: Stina

HAHAHA... jag kände inte igen mig aaalls i det du sa (A)



Hahha nöffsprutn. Jag taggar typ också. Inte på att sitta där och ta den. Men det ska ändå bli kul på nåt sätt xD



Ska vi sola solarium SNART?

2009-11-25 @ 14:09:56
URL: http://stinano.blogg.se/
Postat av: jessicapessica

Shit va lik du va mej på bilden... seriöst.

2009-11-25 @ 22:38:47

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback