Rostig kärlek.

Fick precis höra att jag borde skämmas. För vad? Ja, kanske för mycket. Någon som definitivt borde skämmas är de som ger såna jävla dubbelmoraler. Don't you agree? Blir så jäkla irriterad: p Har man sagt till någon att sluta, så bör man väl ändå göra det? Aja.

Sitter i soffan och tycker lite synd om mig själv (och nej, det är inte så jävla ofta det händer. Även om man kan tro det). Har typ fått nackspärr och blivit förkyld. Då är det nice! Borde även städa rummet eftersom det ser ut som ett bombnedslag. ASKUL. But, that's life! Måste även hitta en ny praktikplats. OJ, vad livet kan suga sometimes!

Nu ska jag käka frukost/lunch och se om humöret går uppåt!

PUSS


Postat av: Karl

Jahaaa! Tack för min laddare! Lovar och svär att du kommer få igen! ;P

2009-11-05 @ 00:13:51

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback