Where were you When everything was falling apart?

Godmorgon! Ännu en halvful dag. Ska snart fixa frukost (om vi ens har någon mat här hemma) och klä mig inför jobb. Måste även hitta pappa som ska skjutsa mig. Ska även tillägga att mina drömmar är helt fucked up : P Antar att de kanske blir sanna? Noone knows.

BYE

men jag var dum trodde du var bättre än så.
visst du kan säga förlåt, men du sänkte mig
och du ångrar dig nu ? fan det skulle du tänkt på innan.
nu ser jag det vi har, slängas i avgrunden.
saknar dig men hatar dig snälla väck mig ur mardrömmen.

idag är det stilla himlen är blå över huvudstaden,
solen skiner nu men jag kan inte njuta av den.

jag känner inget längre det du ser är ett skal,
för du tog bort den lilla bit av själ jag hade kvar.
jag, känner mig tom, lurad och nerslagen


du ringde och sa att du ville tillbaks till innan allt hände.
men fuck känslor, jag spottar i marken,
våra band är brutna nu och du håller i saxen.


för ärligt jag är utmattad, och jag har vaknat till 
och fattar inte hur jag kunnat vara så blind


fortsätt lipa och gråta 
hade ni varit här nu skulle jag fan nitat er båda.
iskalla tårar hela natten igår, men om du är såhär
säger jag tack och hejdå.
och du är ledsen? då kan du gråta en skvätt


jag hoppas du förstår vad skiten du gjorde gjorde,
men sluta säg förlåt för du sliter ut ordet.










Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback