Woke up and wished that I was dead With an aching in my head I lay motionless in bed I thought of you and where you'd gone and let the world spin madly on

Jahapp. Fortfarande sjuk. Riktigt trevligt :P Halsen känns lika stor som en tennisboll. Typ. Ska vara hemma från praktiken one day more, sen blir det ut att kämpa! Om jag typ inte har dött eller liknande innan dess.
En sak som jag tänkt på, är hur jäkla pinsamt det är varje gång de på t.ex. Praktiken eller någon annan frågar; " Jaha, varför valde du Hotell & Restaurang som inriktning då?". Och jag kan ju som inte svara att jag bara valde det för att gå ett gymnasie? Även om det är sant. Det skulle ju liksom ge ett ganska dåligt intryck, ellerhur? Så jag brukar typ dra den här "jamen, det verkade så roligt! + att min mamma är kock". eeh :P Snart kommer väl någon genomskåda allt detta må jag tro. Haha.

Nu ska jag alldeles snart lägga mig. Fast egentligen har jag lust att ligga i sängen och titta på sagan om konungens återkomst (jag och becca tittade för ett tag sedan klart på sagan om de två tornen). Men min söta lilla skoldator har pajat två laddare, så det finns nog ingen chans i världen att jag kommer få låna min brors. Så jag får väl typ... Ligga och låtsas att jag ser den eller nåt. Eller så läser jag klart boken Den äldste.
However! Sleep tight.



Postat av: Oskar Wernersson

Nästan ingen pluggar vidare eller jobbar vidare med det som de gått på gymnasiet ändå så det är väl inget att skämmas/bry sig om egentligen ;p

2009-11-17 @ 22:31:24
URL: http://osskie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback