Drifters

Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Jag vet faktiskt inte... Typ, tom? Har inget speciellt humör nu. Hungrig kanske?
Är det nåt du absolut inte äter: Skinka
Kläder just nu: Stickad tröja från gina, och leggings
Musik just nu: Patrick Watson
Vad sa du senast: Hm... Typ. Kommer inte ihåg.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Typ sagan om ringen tiden. haha.
Längd och vikt: Tänker jag inte säga.
Hur många kuddar sover du med: fyra. Nej, fem!
Favoritväder: När det är mörkt på hösten! Typ lite blåsigt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hm. Kanske penna, papper och sudd? Eller Rebecca, Stina och Pernilla. För nu får dom räknas som grejer!
Spelar du nåt instrument: Gitarr sometimes
Morgon- eller nattmänniska: Natt....
Sparare eller slösare: Slösare.
Vem är viktigast för dig: Vännerna.
Bästa film: Hm. Pans labyrint, Nightmare before christmas.
Tror på liv på andra planeter: Varför inte?
Kommer du ihåg din första kärlek: I do
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Why not?
Hur många barn har du/vill du ha: INGA BARN!
Bio eller promenad: Beror på. Men helst promenad. MYS.
Snarkar du? Lite kanske.
Rädd för insekter? Njaaa.... Beror på!
Äckligaste insekten: Fästingar tror jag.
Bästa bok? Hm... Eragon!
Vad vill du jobba som? Ingen aning.... Den som lever får se!
Pizza eller hamburgare? Pizza!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat, men ändå är det alltid stökigt.
Gungar du på stolen? Nu? Jag sitter på en säng.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej.
Hur många syskon har du? En helsyster, en helbror. Tre halvsystrar och en halvbror!
Vad är du mest rädd för? Att jag ska bli ensam tror jag. Och att jag märker en dag att jag är den enda människan kvar på jorden! Typ, I am legend.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? ibland
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell & Restaurang. För att jag inte kom in på mitt första val.
Anser du att du är stark? Nope
Brukar du sola? Oftast!
Vad gör du om du får hicka? ?
Snusar du? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te, eller Kaffe latte vanilj ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback