I will hold my head up high. To try to see you. There's so much i wanna say.

Känns så jäkla jobbigt att du är borta. En person som du trodde man alltid skulle finnas kvar. Och det är det som är det sjuka. Du finns inte. Vi var inte släkt på något sätt, men ändå såg jag dig som någon nära. Minns hur min syster berättade hur mycket du brydde dig om mig och hur glad du blev när jag skulle göra något du verkligen gillade. Suck... Men du har det nog bättre nu.

Postat av: stina

Jag förstår att det måste kännas fruktansvärt jobbigt. Jag har också förlorat en som stod mig nära,och det är jobbigt. Men, tiden läker alla sår! Tänk att han har det bra där uppe! Finns här om du vill snacka <3

2009-10-17 @ 13:59:35
URL: http://stinano.blogg.se/
Postat av: moa

jannagumman..... du vet var jag finns, och det är bara att du kommer!

2009-10-18 @ 11:23:47

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback