I’m under that night, I’m under those same stars

Har precis gjort klart sista läxan för terminen. Tror ni inte att det känns underbart? Jo... Men för att ta tag i novellanalysen blev jag tvungen att: Tända ljus, lyssna på min chillista på spotify och tända en rökelse. Se vad såna småsaker kan göra! Skulle egentligen haft lov nu (eftersom vi är lediga på tors. och fre.) Men vi har ett kursprov imorgon 12.30. Känns sådär hyfsat jobbigt. Men sen hörrni, så är det äntligen lov. Dock så börjar lovet med en begravning, vilket inte känns så trevligt. Men det är sådant som händer. Nu ska jag mysa lite mer och kanske försöka läsa klart en bok som jag försökt förstå mig på i ca: ett halvår...
PUSS på er underbara!
Tänkte även bjuda på min underbara spotifylista under bilden.

Chill


Postat av: stina

Chill-listan<3



Åh, du använder ljuset du fick av mig!=D



2009-10-21 @ 23:41:24
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback