;p

Haha, alltså. Måste bara fråga vad du tänkte med när du kommenterade? Skulle jag vara patetisk? Det är inte jag som skriver anonyma kommentarer om hur jag ska gå vidare osv. Hatar folk som inte vågar stå för vad de skriver/säger. Och en till sak förstår jag inte. Är det patetiskt att vara sårad? Är jag verkligen fjantig som inte går vidare? För fan. Den som skrev detta, har tydligen ingen aning om vad kärlek är, eller hur det känns att bli lämnad av sin första riktiga kärlek.
Suck. :p

Postat av: Anonym

Du är patetiskt för att du sitter och skriver om bittra livet i din blogg istället för att ta tag i det.



de enda inlägg som uppkommer i din blogg ändå är bara tragiska egobilder på dig själv, bittra inlägg om hur mycket ditt liv suger, eller försvar mot alla dina hatkommentarer. pft, värd blogg.

Har själv blivit lämnad av första kärleken men vad fan hjälper det att sitta och böla om det på internet?

2009-10-06 @ 22:06:33

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback