Secrets...

Tänkte skriva några grejer som jag tror att ni inte vet om mig!

1. Jag är heeelt besatt av horoskop osv. Även övernaturliga saker. Ett tag sov jag med en vitlök vid fönstret för att inga onda andar skulle komma in i rummet...

2. Ibland (oftast på natten) så får jag galnaste städrycken!

3. Jag är rätt duktig på att döma folk innan jag träffat dem. Sen vägrar jag erkänna att jag hade fel om dem.

4. Jag är sjukt feg när det gäller att prata i telefon. Om det är ett nummer jag inte känner igen, så ber jag antingen någon annan svara, eller så stänger jag av ljudet...

5. Min musiksmak är allt från disney till ... Jag vetetusan! Men jag lyssnar på ALLT!

PEACE

Postat av: Oskar Wernersson

Vafan! Nu kan jag ju inte göra ett likadant inlägg. Skulle precis börja skriva och så går jag in o kollar här och så har du redan gjort det ;(

2009-10-22 @ 19:53:29
URL: http://osskie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback