Här kommer pippi......?

Har precis kommit hem efter en råmysig kväll med Pernilla! Vi satt på Café Station i säkert två timmar och bara pratade om allt. Kändes otroligt skönt! Måste även berätta att jag gick till min skola imorse. Sjukt! Förstår inte hur jag orkade. Det är typ... kanske fem km? Nä, jag vet inte. Men långt var det i alla fall! Hurtig som jag är. Imorgon slutar jag skolan 17.40. Men om vi har riktigt otur (som förra onsdagen) så kan vi sluta senare. Sist slutade vi 18.20. Så jävla tråkigt. Men vad gör man? Jo, kämpar! Plus att vi har en tvåtimmars lektion med Yvonne (världens drygaste tant på 60+). Suck.

Godnatt!

Pernilla och Rebecca på trästock!

Postat av: pernilla

hah jag ser fat ut :P

2009-09-22 @ 15:01:31
URL: http://vaganza.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback