I'm just a kid.

Hola!
Har precis kommit hem från skolan (fick skjuts hem idag! Yeees...)! Vi hade våran sista kökslektion idag innan praoen som är sju (?) veckor. Snackade lite betyg osv. Också. Och jag fick MVG - ! Hur bra är inte det? Är typ sjukt stolt. Imorgon börjar serveringen istället för köket. Men det ska nog gå bra hoppas jag.
Nu ska jag nog ta en lååååång dusch för att sedan dra på stan och sola lite. Känns verkligen som om jag behöver det :p Är blekare än ett jävla spöke. Huvva.


It's all about you.
Du är så jävla SÖT!


YO

Postat av: Anonym

Grattis till MVG Janna! Ännu en god egenskap som du har.

2009-09-11 @ 15:31:31
Postat av: STINA

men alla får mvg....:(

2009-09-11 @ 20:20:50
Postat av: Anonym

Du är så naturligt vacker på denna bild..

Vissa sminkar lager pålager på facet i sinna bloggar så man får sig ett skratt! Nämner inga namn för det kan ju bli lite skämmit..

2009-09-12 @ 22:30:03
Postat av: Anonym

Du är så naturligt vacker Janna gumman. Andra kladdar på lager av smink för att bli vackra. Jag kallar dem NOBS..

2009-09-13 @ 03:46:29

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback