I'm not the one.

gah, jag orkar fan inte alltså. What the fuck am I doing? Och jag känner att det inte är över än. Är jag så jävla lycklig som jag säger? Det vettefan alltså. Okej, du är great, verkligen. Men är vi?
Och vem i helvete är det som får dig att må så jävla bra? Du beter dig som om det aldrig varit någonting. visst, strula runt med vem fan du vill. Jag kan inte bestämma över dig. Men det är bara du som gör bort dig. Jävla helvetes idiotjävel!!!!!!! Kan inte tiden bara gå assnabbt så jag kan komma bort från detta skämt? Hela jävla Umeå är ju ett skämt.

Och dig, skrattar jag bara åt. SKYLL DIG SJÄLV. Jag har sagt mitt, så fuck u.

Postat av: becca

gumman? vad händer?

2009-09-15 @ 16:57:30
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: J

Känns som att man kan gissa vem det handlar om?

2009-09-19 @ 12:59:04

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback