jag ställer frågor som alla vägrar svara på. jag får en karta, men inte vilken väg att gå. Min själ vill iväg här ifrån. En fånge länge nog, ska världen vara så?

Soon i'm going to yttertavle. Film ya know!
Någon annan än jag som är galet sällskapssjuk?! Jag klarar typ inte vara ensam hemma i mer än en timma. Helt stört. Måste hela tiden ha någonting att göra. Börjar fan tro att någonting har hänt. Hallå hjärnan?! Den finns typ inte : p

Snart kommer i alla fall stina och robin hem från turreland. Åh, vad jag är avundsjuk. Tror jag ska tjuvsola lite solarium innan hon kommer hem och skryter om hur brun hon blivit! Jäkla unge... Vill också åååka... Tänk er? Så jävla greaat.



Postat av: becca

jag är helt sällskapssjuk jag med! och det är fusk att dom är utomlands, min bror kommer också vara brunbajs!!

2009-09-07 @ 18:47:21
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

offer

2009-09-07 @ 20:29:24
Postat av: Anonym

offer

2009-09-07 @ 20:30:04
Postat av: moa

"offer" ? åh herregud så värdelös person som ens orkar!

2009-09-08 @ 20:16:45
Postat av: STINAA

MEN JAG ÄR itne så brun faktiskt!!! :) llovar!!

hitta på nåt snaart?

2009-09-11 @ 20:38:57

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback