Kär i en ängel

Jahapp... Då har skolan rullat igång igen! Har lite blandade känslor angående det. Skolan i sig suger, men det är alltid lite extra plus i kanten när det börjar närma sig sommaren! Och något som är ännu bättre är att komma hem till ett nystädat rum med tända ljus och myspys! Och kan det bli bättre när man dessutom lyssnar på superduper Håkan? Jag tror fasen inte det!
Imorgon har vi en temadag på skolan, tror att det handlade om Jämställdhet eller någonting. Kommer säkert äga. För livet äger just nu. Ja, människor. Ni läste RÄTT. Janna Emilia Annpetrine Knutsson är GLAD!!!!!
Jag hoppas, hoppas och hoppas ännu mer att vädret kommer vara superfint imorgon, för då ska jag ta min nya fina cykel till skolan.

Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback