Our luck changed,I don't know why, Don't know when, I wonder where we would end up, If we could start again

Åh, vad less jag blir! Var asglad för att det är "måndag" idag, så jag skulle kunna gå en runda på stan. Men icket. För det är en söndag till. eller en röd dag. TAGGA. Så denna dag lär tillbringas i min säng för att vänta på morgondagen. Då kommer även mina två flickor hem från Stockholm! ska rota igenom allt de köpt och sno med mig någonting hem. hehehe.

Måste även berätta att jag övningskörde för första gången i helgen. Och jag kan lova att det var det läskigaste jag gjort i hela mitt liv. Jag fick panik, började gråta och svimmade nästan. Eh... Tror körkortet får vänta. hehe.


''Det är svårt att glömma den man älskar,lika så att komma ihåg den man aldrig träffat''

Postat av: Stina

Men stan stänger ju ändå fyra idaag ju!

2010-04-05 @ 15:43:00
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback