Years since yesterday

Direkt efter ett helvete i köket idag drog jag och Stina in till stan för att sola solarium, och fyyy i fasen vad skönt det var. Det var någonting jag verkligen behövde. Eftersom kökslektionen idag kändes evig och jobbig tycker jag att jag förtjänade det. jappjappjaaapp ( ni vet... Landet för längesedan). Har jättestor lust att duscha just nu, men eftersom jag duschat exakt varje dag i ungefär fem dar på rad så mår nog inte min hud sådär jättebra, så jag måste vänta till imorgon. SUCK. Nu ska jag i alla fall chilla järnet (även fast jag har tusen läxor).

PUSS


Postat av: rebecka

okej, lite läskigt, jag satt nyss uppe i köket och mamma sa något. då svarade jag med jappjappjaaaapp! med kvackies (stavningen?) röst!

2010-04-29 @ 19:13:07
URL: http://ddjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback