"Alla hjärtans dag är egentligen till för att alla singlar ska känna sig ensamma"

Jahapp.
Snart är det "kärlekens dag". Och jag måste medge att det får mig att känna en smula ångest. Inte för att jag inte har någon att spendera dagen med. Mer för att jag ser alla nyförälskade människor överallt, och det får mig att vilja stänga in mig i en garderob och vänta ut dagen. Kan inte alla bara inse, att alla hjärtans dag är till för att tjäna pengar och inte för att alla ska visa upp sig och sin älskade. Eller jo, i början kanske det var så. Men skit samma.  Haha, menade inte att det skulle låta så jäkla dumt, men jag måste erkänna att jag faktiskt är lite avundsjuk på alltihop. Så om ni vill vara snälla, pussas inte framför mig på söndag. Tack!

Hur känner ni er inför söndag?



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback