Nothing is perfect man, that's what the world is All I know is I'm enjoying today You know 'cause it isn't every day that you get to give

Har precis kommit hem från tandläkaren. Och FY I HELVETET vad ont det gör i tanden. Jag ska aldrig med käka socker så jag får fler hål i tänderna, ALDRIG. oooooouch...
Annars mår jag bara finfint! Har egentligen friluftsdag idag, men eftersom jag har tillbringat dagen hos helvetesstandläkaren så kunde jag inte vara med. Fast det var skönt ändå, så jag får lite tid över för mig själv. Nu ska jag duscha och försöka töja ut mina hål i öronen. Weey.

All I ever wanted


Postat av: dna

Nu är jag rädd :( Jag vill inte gå till tandläkaren och lagaa...

2010-02-25 @ 19:41:44
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback