Sätt ett pris.

Okej, jag ska vara ärlig nu. Du äcklar mig fortfarande, och det kommer du alltid göra. Det är så det ska vara. Jag SKA hata dig, okej? Jag tror du måste vara den person som jag ogillar mest i hela världen. Jag har drömt så jävla många gånger att vi ses någonstans och att jag smäller till dig. Kan du inte bara försvinna? Och ta alla dina äckliga människor omkring dig och stick.
Jag struntar i vad alla säger om dig. Du är förändrad och inte längre den jag kände. På ett sätt är det skönt, det måste jag medge. Det är rätt sorgligt egentligen hur en människa kan byta ner sig så mycket pga. några andra. Att ta åt sig lika mycket som DU kan inte vara hälsosamt. För du har börjat blivit en av dem, och jag lovar... Det är det sista någon här vill vara. Är man en av dem, är man läängst nere i näringskedjan. Ingen vill vara lika svag och patetisk. Men tyvärr har du nu blivit det, och det finns ingen chans längre att du kan hoppa av tåget som du själv satt dig på.
Jag tror jag tycker synd om dig... Nä, det gör jag faktiskt inte.

Jaja, här kommer några bilder från gårdagen med Rebecca! som bestod att gröna chokladbollar, nostalgisk musik och skratt i massor.

 










Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback