Understand the things I say, don't turn away from me, 'Cause I've spent half my life out there, you wouldn't disagree.

Förlåt för bad update, men nu ni... har jag äntligen fixat internet i lägenheten. Kommer nog kännas bättre nu när jag kan prata med människor över datorn istället för att sitta ensam hela kvällen. Och nej, det var inte så himla skönt att bo här som jag trodde. Eller jo, men jag är sällskapssjuk! Blir ju galen snart. Så det är absolut inte förbjudet att slå en pling och fråga om ni får komma hit. Ni behöver inte ens ringa!! KOM BARA!
Tror även att det blir en tidig kväll ikväll. Försov mig ju imorse. Asbra.

Ge mig sommar..

Postat av: Oskar Wernersson

Vet inte om jag vågar åka till ersboda alltså :O

2010-02-09 @ 07:25:00
URL: http://osskie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback