Är du rädd för ditt eget barn? Lilla mamma

Det onda i min hals har nu försvunnit, och imorgon slutar jag smitta. Att sitta inomhus i tre dagar får mig att bli så jäkla rastlös och galen. Men imorgon får jag äntligen träffa mina flickor igen. Får dock inte gå på skolan, men det gör verkligen ingenting. Senare imorgon kommer jag, Pernilla och Rebecca flytta in i min brors lägenhet under helgen. Kommer nog bli superbra, tror ni inte? Och nej, inget festande kommer det bli! För jag äter pencillin och får inte dricka. Dock så behöver jag inte dricka för att festa, men ja. Känner mig ändå inte så taggad på fest efter helgens typ medvetslöshet. Så ja, drickan kommer stå på hyllan ett bra tag framöver.

Hur är det annars då? Eftersom jag inte skrivit så ordentligt här på ett ganska bra tag så kanske det är dags. Jag mår faktiskt superbra. Kan inte säga att livet leker, men det flyter verkligen på. Och det känns underbart. Det är inte pga. Någon ny kärlek som man skulle kunna tro, nej. Jag går helt enkelt bara mot ljusare tider! Även om de som står mig närmast tyvärr valt fel vägar i sina liv så kan jag helt enkelt inte bli ledsen. Jag är för lycklig! Även fast jag har varit typ dödssjuk hela jäkla veckan, polisen tagit min dator och andra randomgrejer. Nej, jag, är, glad.

PUSS

People are strange when you're a stranger

Postat av: mosan

jannapanna.. varför har polisen tagit darran din?

2010-01-22 @ 12:14:40
URL: http://moq.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback