I belong to you

Borde verkligen ta tag i läxan vi fått. Ska skriva en rapport om våran praktik, så sjukt tråkigt! Och för mig blir det ännu svårare eftersom jag knappt var på min praktik. gud säger; Skyll dig själv. Tror även att han bestraffar mig med feber och hosta. damn you...
Annars sitter jag och lyssnar på Muse. Så otroligt sköna. Mummmms.

Haha. Kom på en sak som jag tycker är jättejobbigt och pinsamt. Ni vet när man sovit hos någon "ny" kille. Sen på morgonen ska man ta på sig leggingsen. Gah. Det tar lång tid och är jobbigt. Vet dock inte varför jag kom på det. Mina tankar är speciella!

Postat av: Angie

faktiskt världens största ilandsproblem hah^^

2010-01-12 @ 21:01:34
URL: http://angye.blogg.se/
Postat av: beccis

ja, men det är ju sjukt jobbigt och det är ett stort problem! :O

2010-01-12 @ 22:00:24

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback