Magic summernight

Börjar äntligen bli frisk! Oyeaah! Får dock inte träffa någon på en dag till eftersom jag fortfarande smittar. Det suger.
Det som gjorde min dag idag var i alla fall att jag hittade en mapp på datorn med gammal musik som jag lyssnade på när jag gick i typ sjuan. Underbart.

Nu: pizzabak

Postat av: dna grön

svar: hahaha nej..jag fick typ en klump i magen då jag läste "gröntröjan." Den bilden är inte fin. Jag vill helst slippa se den haha..mitt självförtroende kommer ligga på noll då.

2010-01-20 @ 20:43:44
URL: http://stinano.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va fan! Det där med datorn alltså, vad händer? Jaja, nä, ingen har ringt och sagt något så det visste jag inte. Hoppas allt går bra. hård och supermysig kram from sis =)

2010-01-21 @ 10:23:03

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback