Now when you work it out I'm worse than you Yeah when you work it out, I want it too

Skönt att få feber just när skolan börjar. Jag som tyckte att jag klarat mig ganska bra hittills när det gäller sjukdomar. Men någon gång måste ju bli den "första". Ska i alla fall fylla badkaret med asvarmt vatten, lyssna på musik och chilla. Det är nåt som jag verkligen skulle behöva. Något annat jag vill ha är min kamera som jag glömt hos Kennie. Så jävla typiskt. Jag + Fest = BORTTAPPADE SAKER. Så ovärt.
Ska nog käka någonting. Är sjukt hungrig, haha.

Puss.

Every step that you take
Could be your biggest mistake
It could bend or it could break
But that's the risk that you take
What if you should decide
That you don't want me there in your life.
That you don't want me there by your side.




Ändå att jag inte alls känt dig länge. Men bara för att du "halvdissar" mig blir du mer spännande. oh...


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback