Strong, I'm feeling strong, but I can't go on, because I can't live without you.

Första dagen på skolan sög. Folk frågade mig om jag var hög eftersom jag var så jävla trött och borta i huvudet. Inte bra alltså. Känns inte bra att man får dampryck och skriker på läraren första lektion. Vad hände där?

Imorgon ska jag förmodligen käka med Robin och sedan se någon bra film. Låter jättebra! Vet dock inte vilken film det kommer bli men.. Det löser sig alltid! Nu ska jag ta tag i mitt rum och bädda. Dock så kommer det typ ta hundra år.

Just nu känns det som om mitt hjärta vill gå två vägar. Stanna i det trygga jag har nu, men ändå chansa och se vad det leder till. Egentligen har jag så många val, men blir aldrig nöjd. Det måste kännas P E R F E K T. Om ni förstår vad jag menar. Jag vill inte gå och vänta på att jag kanske ska känna någonting. Det ska komma direkt till hjärtat. Man blir less av att gå och grubbla på grejer man inte kan påverka.

Nyår


Postat av: Anonym

Tjejer ska inte ha läppstift

2010-01-20 @ 13:12:26

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback